Publicat la: 
16/07/2013

 Micul dejun / Foto: Photoxpress.com

Este dificil sa facem schimbari radicale pentru ca, de cele mai multe ori, ne gandim la energia consumata si timpul pierdut. Problema nu este ca nu stim ce sa facem, ci ca nu facem. Lasand la o parte scopurile marete precum mentinerea in forma sau pierderea in greutate, ar fi suficient sa depunem eforturi sa mancam si ultima lingura de cereale din farfurie pentru mai multe vitamine sau sa folosim mana "non-dominanta" pentru a incetini ritmul in care mancam. Aplicarea unor astfel de sfaturi este ceea ce va face diferenta in timp.

1. Decoreaza-ti farfuria
Potrivit unui studiu, barbatii care mancau mai multe fructe si legume si-au redus riscul de cancer digestiv cu pana la 70%. Nu mancati o masa care nu contine legume sau fructe. Bineinteles, cartofii prajiti nu intra in calcul.

2. Nu rata niciodata micul dejun

Un sondaj efectuat pe mai mult de 2000 de oameni care au pierdut peste 30 de kg si si-au mentinut silueta pentru 5 ani a aratat ca 78% dintre acestia mancau micul dejun 7 zile pe saptamana.

3. Mergi la pescuit odata pe saptamana
O portie de peste pe saptamana poate injumatati sansele unui atac de cord fatal. Ingredientul secret al pestelui sunt acizi grasi omega -3. Acestia se gasesc in special in somon.

4. Protejeaza-ti erectia cu afine
Afinele contin compusi care imbunatatesc circulatia, fiind incarcate cu fibre solubile. Mancati fructe de padure proaspete sau intr-un smoothie de trei ori pe saptamana.

5. Cauta vinul rosu din Chile
Pentru a reduce riscul de cancer, beti vin rosu din Chile. Cabernetul sauvignon din Chile este mai bogat in flavonoizi (antioxidanti) cu 38% mai mult decat vinul frantuzesc.

6. Faceti abdomene pentru durerile de spate
75% dintre problemele zonei lombare pot fi prevenite daca ne construim mai bine muschii abdominali. Zece abdomene pe zi vor rezolva problema.

7. Renunta la a doua cana de cafea
Cafeina din 2 cani de cafea adauga 16 batai pe minut ritmului tau cardiac.

8. Faceti exercitii fizice pentru a alunga depresia

Daca faceti exercitii fizice timp de 40 de minute pe zi puteti reduce stresul considerabil. De fapt, studiile au aratat ca activitatea fizica constanta poate fi la fel de eficienta precum antidepresivele.

9. Pune un papuc pe perna

Acest lucru va determina daca perna suporta capul si gatul intr-un  mod adecvat. Impaturiti perna in jumatate si puneti un papuc pe ea. Daca perna revina la forma normala este in regula.

10. Mananca o banana

Bananele sunt foarte bogate in potasiu, ceea ce scade tensiunea arteriala. O banana pe zi este suficienta.

Sursa: Men's Health

Comentarii

Pt cei cu program 9 -17 18:
Trezit devreme, cel tarziu 6:30.
Deschide ferestrele
Mergi si bea o cana cu apa
Ia si un fruct daca poti
Aranjeaza patul
Fa niste exercitii fizice, cel mai simplu: roteste toate incheieturil
Mic dejun
Rezolva din treburi prin casa sau studiaza ceva
Serviciu... 1 cana apa / ora si pauza cu iesit din birou
Seara parc sau o iesire sau rezolvat alte probleme
21:30 stins tot, doar o veioza si citeste o carte
Somn.
In weekend Nu faci nimic in casa. We sa fie ca in concediu: plimbat, citit, relaxat
Incearca timp de 3 sapt.

4. Lol. Sufera mult barbatii cu erectiile astea. Abia astept sa devina ultima treaba la care sa ma gandesc. Niciodata nu am alergat dupa fete/femei.

Pentru orice contine procente: De ce nu putem fi 100% de acord ca habar nu avem ce inseamna o viata sanatoasa? Sunt unii de 300 de kilograme care traiesc bine-mersi si mananca precum un hipopotam.

Ma duc la innot, gata cu textele.

Adaugă comentariu nou

Alte articoleVezi toate articolele

Atat la baieti, cat si la fete, momentul in care se declanseaza pubertatea este influentat de perioada in care fiecare parinte a experimentat perioada pubertatii, sugereaza cercetatorii danezi in...
Am fost diagnosticat cu cancer. Trei operatii, un an de chimioterapie, zeci de sedinte de cobalto. Se pare ca am scapat. (...) La noi, omul ajunge la doctor cand cancerul deja a luat proportii. Altii...