Publicat la: 
8/04/2015

3 modalitati prin care puteti sa faceti exercitiile fizice mai eficiente

Eficienta exercitiilor fizice/ Foto: captura Youtube

O rutina eficienta in ceea ce priveste exercitiile fizice nu inseamna doar ca trebuie sa mariti numarul de abdomene sau de intinderi. Noile studii arata cum trebuie sa respirati in timpul exercitiilor pentru a nu le diminua valoarea. Un simplu truc va poate ajuta sa fiti mai puternic si sa va eficientizati exercitiile.

1. Expirati complet

"Scopul principal al exercitiilor de baza este sa invete corpul sa isi protejeze coloana vertebrala", spune Dr. Doug Kechijian, medic de terapie fizica in New York. "Expirarea completa inainte de a face exercitii este cea buna idee pentru apararea coloanei si activarea abdomenului", a precizat medicul.

2. Numarati ritmul respiratiei, nu abdomenele

"Daca respirati adanc, relaxat, permiteti corpului sa activeze si sa isi intareasca fizicul. Daca va lucrati muschii abdominali si planseul pelvin obtineti mai multa stabilitate, ceea ce determina organismul sa fie mai eficient in indeplinirea sarcinilor fizice", a explicat doctorul.

Uneori este bine sa faceti aceste exercitii pentru respiratia adanca, nu pentru numarul de secunde sau de abdomene.

3. Curbati-va partea superioara a spatelui

In ceea ce priveste domeniul halterelor, exista o regula: nu va rotunjiti partea de jos a spatelui. Dar, in timpul exercitiilor precum flotarile, este chiar benefic sa va curbati partea superioara a spatelui.

"Multe persoane au umeri ingusti. Daca va curbati partea superioara a spatelui si respirati in acea pozitie, eliberati tensiune si va relaxati muschii, ceea ce va poate ajuta sa evitati accidentarile".

Sursa: Prevention

A.C.

Alte articoleVezi toate articolele

Dr. Victor Radu, medic primar chirurgie generala si laparoscopica / Foto: Arhiva personala Hernia se manifesta prin modificarea reliefului peretelui abdominal (apare ca o umflatura), insotita...
V-ati intrebat vreodata cum afecteaza gazele emanate de masinile din trafic organismul persoanelor care merg pe bicicleta? O echipa de fiziologi de la University of British Columbia si de la...