Publicat la: 
6/11/2014

Fructe si legume/ Foto: MorgueFile.com

Cand vine vorba de diabetul de tip 2, pacientii trebuie sa isi seteze obiective in ceea ce priveste dieta si exercitiile fizice. Care sunt trucurile la care puteti apela pentru a controla diabetul?

Primul pas: Clarificati punctul in care va aflati acum

Uitati-va la stilul dumeavoastra de viata, in special la obiceiurile de dieta si de exercitii fizice si ganditi-va la schimbarile care sunt cel mai usor de facut.

Tineti o evidenta a activitatii fizice

Majoritatea persoanelor supraestimeaza activitatea fizica pe care o fac. Daca notati pe o hartie veti avea o idee mai clara si sincera de punctul in care va aflati.

Aduceti-va singur masa de pranz

Evitati sa mancati la restaurant. Mesele servite pot iesi de sub control foarte usor. Atunci cand va gatiti propria mancare, puteti controla ingredientele si numarul de calorii.

Shimbati-va rutina

In loc sa cumparati o cafea cu mult lapte gras cereti un pahar mai mic cu lapte degresat

Alegeti mancarea sanatoasa atunci cand mergeti la restaurant

De exemplu, la McDonald's o alegere prietenoasa pentru persoanele care au diabet ar fi salata cu pui la gratar.

Tineti o guma de mestecat la indemana

Tineti o guma de mestecat fara zahar la indemana (nu foarte multa). Guma va poate ameliora nevoia de a "rontai" o gustare.

Incercati fructe si legume noi in fiecare saptamana

Serviti mancarea in farfurii mai mici

Testati-va nivelul zaharului din sange la doua-trei ore dupa masa

Sursa: Health.com

A.C.

Alte articoleVezi toate articolele

Cu aplicatia My Pregnancy Today de la BabyCenter pentru android te vei simti mai pregatita sa faci fata perioadei de sarcina primind raspunsurile de care ai nevoie, cand ai nevoie. Introduci data...
Dr. Alin Popescu / Foto: arhiva personala De la ce varsta il incurajam pe cel mic sa faca sport? Care e alegerea cea mai buna, in functie de varsta, pentru o dezvoltare armonioasa? Ce tip de sport...