Nutriție

16 Octombrie 2015

3 greseli frecvente pe care le facem la micul dejun

3 dintre cele mai frecvente greseli pe care le facem la micul dejun

Micul dejun/ Foto: MorgueFile.com

Mic-dejunul este sursa de energie pentru intreaga zi, asa incat, indiferent cat de aglomerate ar fi diminetile, hrana nu trebuie sa lipseasca din prima parte a zilei, daca vrem sa avem avem un stil de viata sanatos. De asemenea, este important sa stim cum ne luam cel mai bine aportul de energie din alimentele indicate spre a fi consumate dimineata. Iata care sunt 3 dintre cele mai des intalnite greseli pe care le facem la micul dejun.

  • Prima greseala este cea mai grava si anume, sa sarim peste mic-dejun, in ideea ca asa reusim sa consumam mai putine calorii pe durata intregii zile. Ceea ce trebuie sa stim, insa, este ca rezultatul merge in sens invers planului nostru. Cercetatorii del a Imperial College London arata ca oamenii care nu consuma mic-dejun sunt mai predispusi sa consume alimente bogate in calorii de-a lungul zilei si cedeaza mult mai usor in fata tentatiilor culinare pe care, de altfel, planuiau sa le evite. Aceasta tendita duce la acumularea de grasimi si pune in pericol orice plan de urmare a unei diete de slabit.
  • O alta greseala este prepararea unui mic-dejun cu un continut bogat de zahar. Desi ideea de a manca o briosa la cafeaua de dimineata suna apetisant, poate ar fi mai bine sa optam pentru un mic dejun cat mai natural, incercand sa ne luam aportul necesar de zahar din fructe. In conformitate cu American Heart Association, femeile nu ar trebui sa consume mai mult de 6 lingurite de zahar pe zi. Pentru a respecta acest lucru nu trebuie sa evitam dulciurile in totalitate, dar putem, in schimb, sa optam pentru ciocolata amara si indulcitori naturali, precum mierea.
  • O alta greseala des intalnita in zilele noastre este mic-dejunul mult prea sarac in calorii. Fie ca este vorba de lipsa de timp, ori de aceeasi dorita des intalnita de a incerca sa pierdem in greutate, aceasta greseala reflecta lipsa de informare in privinta aportului caloric potrivit pentru mesele din fiecare parte a zilei. Simplu spus, expresia "mananca micul dejun ca un rege, pranzul ca un print, iar cina ca un cersetor" este cea mai importanta lectie pe care trebuie sa o avem in vedere, daca punem accentul pe stilul de viata sanatos. Astfel, cercetatorii israelieni au aratat, in urma unui studiu efectuat recent, ca femeile supraponderale care consuma mai multe calorii la mic-dejun decat la cina, pierd mult mai rapid in greutate, in special din zona taliei, decat cele care respecta un numar de calorii pe zi, dar le consuma intr-un mod dezorganizat.

Sursa: Time G.T.



Echipa MedLife de Medicina Generala

Buligan Dana-Gabriela-Svetlana
Buligan Dana-Gabriela-Svetlana
Medic Primar
Buligan Dana-Gabriela-Svetlana
Buligan Dana-Gabriela-Svetlana
Medic Primar

Ecografie 3d , Medicina Interna și Camera De Garda

Marinescu Adrian-Gabriel
Marinescu Adrian-Gabriel
Medic Primar Boli Infectioase
Marinescu Adrian-Gabriel
Marinescu Adrian-Gabriel
Medic Primar Boli Infectioase

Boli Infectioase și Hepatologie

Gavril Parfene Caliopia
Gavril Parfene Caliopia
Medic Primar
Gavril Parfene Caliopia
Gavril Parfene Caliopia
Medic Primar

Ecografie 4d E8 , Ginecologie , Camera De Garda și Obstetrica - Ginecologie

Pelinescu Onciul Dimitrie
Pelinescu Onciul Dimitrie
Medic Primar Obstetrica-Ginecologie, Doctor in Stinte medicale
Pelinescu Onciul Dimitrie
Pelinescu Onciul Dimitrie
Medic Primar Obstetrica-Ginecologie, Doctor in Stinte medicale

Ecografie 4d E10 , Ginecologie , Camera De Garda și Obstetrica - Ginecologie

Adauga un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii!

Adresa de email nu va fi publicată.

0 comentarii

©2021 Acest site este proprietatea Medlife S.A. Toate drepturile rezervate.