Publicat la: 
2/02/2011
Pacientii vor putea primi sfaturi telefonice de la medicul de familie

CallMed, serviciu de consiliere telefonica pentru pacienti / Foto: EveryStockPhoto

Federatia Nationala a Patronatelor Medicilor de Familie din Romania a lansat CallMed, un serviciu de consiliere telefonica realizat pentru facilitarea comunicarii dintre medicii de familie si pacienti in afara programului de la cabinet. Astfel, pacientii ii vor putea solicita medicului de familie orice fel de consiliere privind probleme de sanatate, inainte de a se programa pentru o consultatie. Numarul la care trebuie sa apeleze pacientul este 1363, valabil in retelele Orange, Vodafone, Romtelecom si Cosmote.

Fiecare medic inscris in programul CallMed va avea un cod propriu de identificare. Dupa mesajul vocal, pacientul trebuie sa tasteze codul unic de identificare a medicului sau, iar apelul va fi imediat redirectionat catre acesta. Tariful pentru o convorbire telefonica este de 0,95 euro/minut.

"Prin acest serviciu, unic in Romania, pacientul isi va putea accesa simplu si rapid medicul cautat, isi va putea rezolva problemele de sanatate minore, care nu necesita consult propriu-zis, ci doar un sfat specializat, va fi consiliat pe probleme de dieta sau modificare a stilului de viata in functie de necesitatile momentului, isi va rezolva problemele acute pana cand are loc consultul propriu-zis la cabinet. In acest fel este facilitat accesul la medicul personal al fiecaruia, in orice moment, neexistand impedimentul ca acesta sa nu raspunda. In ceea ce ii priveste pe medici, acestia vor putea fi in permanenta comunicare cu pacientii lor si nu vor mai fi nevoiti sa foloseasca timpul si telefonul personal pentru a oferi informatii specializate", a declarat Dan Boabes, CEO Simplus.

Autor: R.M.

Specialitate: 

Echipa medicala MedLife - Medicina de familie, Medicina generala

Medic Specialist
Raduta Diana-Iuliana,Medic Specialist
Medic Specialist
Zarnescu Oana,Medic Specialist Med. Familie
Medic Specialist...
Medic Specialist

Articole similare

CallMed, serviciu de consiliere telefonica pentru pacienti / Foto: EveryStockPhoto Federatia Nationala a Patronatelor Medicilor de Familie din Romania a lansat CallMed, un serviciu de consiliere telefonica realizat pentru facilitarea comunicarii dintre medicii de familie si pacienti in afara programului de la cabinet. Astfel, pacientii ii vor...
Investigatie medicala / Foto: MedLife Rezultatele celui mai recent studiu realizat de IMAS arata ca 58% din romani nu merg la controale anuale de rutina sau merg doar atunci cand au probleme de sanatate. Din totalul respondentilor, 45% au afirmat ca nu si-au facut un control medical de rutina in ultimii doi ani, in timp ce 6% nu au fost...
Vaccinat / Foto: Agerpres Campania de vaccinare gratuita a Ministerului Sanatatii impotriva gripei de sezon incepe pe 1 noiembrie si se desfasoara pana la sfarsitul lunii februarie 2011. Ea are ca scop reducerea la maximum a imbolnavirilor prin gripa de sezon. Pentru anul acesta, Ministerul Sanatatii a finalizat achizitia unui numar de 1.300....
Testul de sarcina nu arata intotdeauna ce ti-ai dori / Foto: Captura Youtube Mi-am dorit foarte mult timp un copil. Sunt una dintre femeile care nu si-ar putea imagina viata fara micuti. Am terminat o facultate, un master, am o slujba bine platita si-mi place ceea ce fac. Dar nu imi ajunge. Daca nu am si o familie fericita, toate celelalte nu...
Cardul national de sanatate / Foto: Agerpres Pentru asiguratii din sistem care doresc un card national de sanatate fara cip biometric nu exista deocamdata o alternativa. Nu se stie exact pe mana cui pot ajunge datele cu caracter personal de pe cip, iar problema transplantului de organe este la fel de neclara. La celalalt capat al stetoscopului,...