Publicat la: 
23/02/2015

Cinci alimente ideale pentru un somn mai bun

Daca ati petrecut prea multe nopti cu ochii in tavan pentru ca nu puteati adormi, nu trebuie sa apelati neaparat la somnifere. Incercati sa va schimbati gustarea de seara. Care sunt alimentele benefice pentru un somn mai bun si mai odihnitor?

1. Lapte

Un pahar de lapte cald inainte de somn va poate ajuta sa adormiti mai bine. Laptele este bogat in calciu, care ajuta la relaxarea muschilor si regleaza productia de melatonina a organismului, hormon ce va calmeaza.

2. Cirese

Ciresele contin, la randul lor, melatonina, hormonul care va ajuta sa va odihniti in timpul somnului. Pentru a obtine toate beneficiile, consumati ciresele cu o ora inainte de ora de culcare.

3. Nuci

Nucile au un continut ridicat de melatonina.

4. Migdale

Migdalele sunt o sursa excelenta de magneziu, care va ajuta sa va relaxati. In plus, mogdalele contin si proteine care mentin stabil nivelul zaharului din sange pe timpul noptii.

5. Humus

Humusul este o sursa buna de triptofan, care echilibreaza nivelul zaharului din sange. In plus triptofanul stimuleaza hormonii care induc somnul.

Sursa: Prevention.com

A.C.

Comentarii

Cel mai bun aliment soporific, de departe, e ceapa cruda.

Alte articoleVezi toate articolele

Inimile barbatilor si femeilor imbatranesc diferit, potrivit unui studiu publicat marti in revista americana "Radiology", informeaza agentia France Presse, citata de Agerpres.Studiul nu explica...
Irina Popescu, presedintele Asociatiei pentru Nastere Naturala si Alaptare, unul dintre organizatorii evenimentului stiintific international cu dr. Michel Odent ce va avea loc in perioada 28...