Publicat la: 
13/08/2013

 Dieta de vara: 10 gustari cu mai putin de o suta de calorii

* 6 cani de popcorn
Cand simti nevoia unei gustari mai mari, cu un numar mic de calorii, popcornul este varianta ideala. Sase "cani" de popcorn contin doar 100 de calorii.
Popcornul este bogat in fibre si va ajuta sa ramaneti satul pentru o perioada mai lunga de timp.
Grasimi saturate: 0,5 g
Sodiu: 220 mg

*Branza de vaci cu pepene galben

Branza de vaci este o sursa excelenta de proteine. La fel ca in cazul fibrelor, proteinele va ajuta sa ramaneti satul pentru mai mult timp.Adaugati o felie mica de pepene galben si ajungeti la 100 de calorii.
Grasimi saturate: 0,7 g
Sodiu: 468 mg
Colesterol: 5 mg

*Trei biscuiti sarati cu branza
Pentru aceasta gustare este necesar sa alegeti biscuiti din cereale integrale. Fibrele va mentin satul, iar branza va furnizeaza proteine si calciu. Pentru a ramane sub 100 de calorii, taiati o felie de branza degresata si puneti-o pe trei biscuiti.
Grasimi saturate: 1,2 g
Sodiu: 397 mg
Colesterol: 7 mg

* 14 migdale
Daca va apuca poftele in timp ce sunteti in miscare, exista gustari mai convenabile decat nucile. Puteti manca 14 migdale si nu veti atinge pragul de 100 de calorii. In plus, migdalele sunt bogate in fibre si proteine.
Grasimi saturate: 0.63 g
Sodiu: 0 mg
Colesterol: 0 mg

*Un mar copt
Merele raman una dintre cele mai sanatoase gustari. Incercati un mar copt: are gust de desert, dar ofera aceleasi vitamine si fibre ca merele proaspete. Puteti pune scortisoara deasupra, fara a adauga calorii.
Grasimi saturate: 0 g
Sodiu: 2 mg
Colesterol: 0 mg

* Un smoothie de coacaze
Un cocktail de fructe este un mod excelent de a obtine calciu suplimentar si antioxidanti in timpul zilei. Incercati sa amestecati o treime dintr-un iaurt degresat cu doua treimi de afine congelate si gheata. Chiar daca dureaza mai mult, gustarile care necesita mai mult timp de preparare sunt, de multe ori, mai satisfacatoare.
Grasimi saturate: 0 g
Sodiu: 59 mg
Colesterol: 2 mg

*Cuburi inghetate de mango
Puteti cumpara cuburile gata ambalate sau le puteti pregati acasa. Este o modalitate foarte buna de a obtine beta-caroten si fibre, satisfacand, in acelasi timp, si pofta de ceva dulce. Trei sferturi de cana ce contine cuburi de mango asigura 60% din doza zilnica recomandata de vitamina C si are doar 90 de calorii.
Grasimi saturate: 0 g
Sodiu: 0 mg
Colesterol: 0 mg

*Opt morcovi pitici cu humus
Cand doriti sa luati o gustare rapida, inmuiati opt morcovi pitici in doua linguri de humus. Morcovii sunt o sursa excelenta de vitamina A si beta-caroten, iar humusul adauga proteine.
Grasimi saturate: 0,4 g
Sodiu: 210 mg
Colesterol: 0 mg

*Felii de mere cu unt de arahide
Amestecul dintre dulce si sarat satisface intotdeauna pofta de gustare. Masurati trei sferturi dintr-o cana mare si puneti mere in ea. Adaugati un strat subtire de unt de arahide nesarat pe fiecare felie. Nu folositi mai mult de 2 lingurite de unt de arahide pe toate feliile.
Grasimi saturate: 0,8 g
Sodiu: 2 mg
Colesterol: 0 mg

Iaurt cu seminte de floarea-soarelui
Amestecati o lingurita de seminte de floarea soarelui in jumatate de iaurt degresat. Semintele adauga textura si au doar 19 calorii. Iaurtul este o sursa buna de proteine si intreaga portie are mai putin de o jumatate de gram de grasimi saturate. Asigurati-va ca semintele de floarea soarelui nu au sare.
Grasimi saturate: 0,26 g
Sodiu: 0 mg
Colesterol: 0 mg

Sursa: WebMd

Alte articoleVezi toate articolele

Articulatiile noastre sunt construite sa reziste la forte incredibile. In fiecare articulatie se afla o capsula cu lichid sinovial, care protejeaza cartilajul. O dieta nepotrivita, varsta si...
Apa fierbinte nu este recomandata pentru curatarea fetei / Foto: Photoxpress.com Un ten stralucitor, mai putine riduri, o protectie mai buna? Igiena fetei indeplineste un rol esential in mentinerea...