Prețurile afișate pe site sunt standard, nefiind personalizate de către promoții și/sau alte facilități financiare. Înainte de accesarea serviciilor, clienții se vor informa cu privire la costuri/prețuri în aplicația MedLife și/sau prin intermediul serviciului call-center. Obligația informării asupra costurilor și conformarea acestora cu diverse abonamente și/sau promoții, este în sarcina exclusivă a clienților. Medicii nu au obligația de informare cu privire la costuri.
Pentru serviciile și investigațiile ce se efectuează/ s-ar putea efectua cu sedare/anestezie este necesar un protocol suplimentar. Înainte de accesarea serviciului și/sau efectuarea investigațiilor, clienții se vor informa cu privire la condițiile de accesare și/sau costuri/prețuri aferente prin intermediul serviciului call-center. Precizăm faptul că sedarea/anestezia este un serviciu se efectuează doar contra cost, cuantumul acesteia nefiind supus unor promoții și/sau alte facilități financiare.
Pentru verificarea informațiilor privind aspectele referitoare la serviciile și/sau investigațiile accesate sau care se doresc a fi accesate și/sau tarife și/sau termene de furnizare a rezultatelor, vă rugăm să accesați aplicația mobilă MedLife și/sau să apelați numărul de call center: (021) 9646.
În privința termenelor de furnizare a rezultatelor, conform normelor legale în vigoare, la calculul termenelor nu se ia în considerare ziua recoltării, nici ziua când rezultatul este furnizat, termenul estimat făcând referire la zile lucrătoare.