Publicat la: 
29/10/2014

Micul dejun ideal pentru arderea grasimilor

Afine/ Foto: MorgueFile

Stim deja ca micul dejun ajuta la functionarea normala a metabolismului. Dar, stiati ca unele mese de dimineata impulsioneaza procesul de ardere al grasimilor?

Cheia este consumul unui mic dejun bogat in amidon rezistent, care trimite semnale organismului ca trebuie sa utilizeze grasimea pentru producerea energiei. Acesta poate fi gasit in banane si ovaz.

Exemple:

1. Clatite cu afine, ovaz si iaurt de artar

Amidon rezistent: 4,6 grame
Ingrediente: ovaz, branza cu un continut scazut de grasime, oua, extract de vanilie, afine, iaurt grecesc, sirop de artar
Calorii: 410

2. Paine prajita cu banane si unt de migdale

Amidon rezistent: 7,6 grame
Ingrediente: apa, paine de secara, banane
Calorii: 280

3. Mic dejun cu banane si seminte de floarea soarelui

Amidon rezistent: 7,6 grame
Ingrediente: Apa, banane, seminte de floarea soarelui, miere
Calorii:410

Sursa: Time

A.C.

Taguri Medlife: 

Alte articoleVezi toate articolele

Persoanele care sufera de diabet zaharat de tip II au un indice de masa corporala crescut si cel mai adesea obisnuiesc sa consume micul dejun la ore tarzii, conform unui studiu publicat recent in "...
O viata sanatoasa nu inseamna limitari stricte, de multe ori nerealiste, care ne ingreuneaza viata. Un stil de viata adecvat inseamna o stare de spirit mai buna, mai multa energie si respectarea...