Publicat la: 
12/08/2014

O rutina de culcare poate parea necesara doar pentru copii, dar un program stabil seara va poate imbunatati considerabil somnul si are numeroase beneficii pentru sanatate.  Specialistii avertizeaza ca o rutina de somn este cu adevarat eficienta atunci cand reduceti activitatile din timpul zilei, dupa un program prestabilit. La ce trebuie sa renuntati pentru a avea un somn perfect?

  • Cu sase ore inainte de somn, nu mai beti cafea
  • Cu trei ore inainte de somn, nu mai beti alcool
  • Cu doua-trei ore inainte de somn, luati cina
  • Cu o ora inainte de somn inchideti toate dispozitivele electronice
  • Cu o ora inainte de somn renuntati la munca, studiu si la gandurile stresante

Sursa: HuffingtonPost

A.C.

Taguri Medlife: 

Adaugă comentariu nou

Alte articoleVezi toate articolele

Persoanele care se trezesc noaptea din nevoia de a merge la toaleta ar trebui sa scada aportul de sare din alimentatie, sunt de parere oamenii de stiinta japonezi. Afectiunea - intitulata...
Noi metode de tratare a depresiei / Foto: Sxc.hu Depresia este deja, conform statisticilor, a doua boala ca frecventa printre europeni si afecteaza aproximativ 121 de milioane de oameni in...