Publicat la: 
18/04/2011

vitMATINA Cum ne pregatim pentru alergarea de dimineata?

Alergarea de dimineata / Foto: Reuters

Chiar daca nu v-ati propus sa alergati un maraton, ci doar sa faceti o alergare usoara inainte de a incepe activitatile cotidiene, incalzirea inainte de antrenament este esentiala. In felul acesta va imbunatatiti performantele si preveniti accidentarile. Cum ne incalzim pentru alergarea de dimineata?

Comenteaza acest subiect pe Forumul MedLive.ro.

Incalzirea trebuie sa dureze intre 5 si 20 de minute. in urma acestei pregatiri este important sa ridicam ritmul cardiac si sa antrenam muschii pentru o activitate de durata. De multe ori chiar si un mers mai apasat constituie o incalzire adecvata. Va puteti incepe pregatirea cu un mers rapid timp de 5 minute, dupa care puteti continua cu urmatoarele exercitii:

  • extensii de brate pe vertical
  • extensii de brate pe orizontal
  • rotirea alternativa a bratelor inainte
  • rotirea alternativa a bratelor inapoi
  • rotirea simultana a bratelor inainte
  • rotirea simultana a bratelor inapoi
  • rasucire de trunchi -doua la dreapta,doua la stanga
  • indoiri laterale de trunchi cu arcuire
  • rotari de bazin
  • rotari de trunchi
  • extensii ale bratelor sus cu aplecarea trunchiului inainte cu arcuire
  • aplecari de trunchi in fata si in spate.
  • extensii laterale ale bratelor cu indoirea rasucita a trunchiului brat picior opus
  • fandari inainte cu arcuire
  • fandari laterale cu arcuire

Autor: Redactia MedLive.ro

Comentarii

o rotire - doua rotiri (nu rotari)

Alte articoleVezi toate articolele

Dr. Simona Sicoe / Foto: MedLive Din clipa in care testul de sarcina a dat un rezultat pozitiv, fiecare parinte incepe sa se preocupe de sanatatea si cresterea viitorului membru al familiei....
Cardul national de sanatate / Foto: Agerpres Pentru asiguratii din sistem care doresc un card national de sanatate fara cip biometric nu exista deocamdata o alternativa. Nu se stie exact pe mana...