Publicat la: 
2/04/2012

vitMATINA VIDEO Ce muschi folosim cand alergam? Alergatul consuma calorii, dar lucreaza si anumiti muschi. Fiind un exercitiu repetitiv duce la cresterea rezistentei musculare, nu la dezvoltarea fortei musculare, pentru care trebuie sa faceti alte tipuri de exercitii, precum genuflexiuni, flotari, abdomene sau sa folositi aparate cu greutati si gantere. Alergarea foloseste muschii coapselor, muschii membrelor inferioare, muschii de la gambe, solduri si fese, dar si muschii din partea superioara a corpului (muschii spatelui si abdominali). Alergarea de rezistenta foloseste mai putin muschii partii superioare a corpului. Acestia sunt utilizati mai mult in cursa de sprint. Cand alergati folositi bratele si umerii pentru a va ajuta sa va mentineti echilibrul si pentru a inainta. Sfaturi: 1. Alergati in panta pentru intarirea si tonifierea muschilor coapselor si feselor. 2. Alergati cateva minute cu viteza si apoi recuperati intr-un ritm mai lent. Acest antrenament este comparabil cu exercitiile pentru picior din sala de sport. 3. Alergati inapoi, daca doriti sa va lucrati muschii gleznelor si coapselor si pentru a va imbunatati echilibrul. A Three-Dimensional Muscle-Driven Simulation of Running

Comenteaza pe Forum MedLive.ro. Redactia MedLive In fiecare dimineata, vitMATINA va ofera sfaturi clare si concise pentru o viata sanatoasa si armonioasa.

Taguri Medlife: 
Comentarii

* alergati in sprinturi de cateva ori pe saptamana (1 minut alergat cu viteza maxima, 1 minut mers), 5-6 sprinturi sunt mult mai eficiente decat 1h de alergat
* alergati in picioarele goale/in pantofi fara pernute de suport pe iarba/nisip/pamant daca aveti posibilitatea
* evitati pe cat posibil alergatul pe ciment
* nu fortati incheieturile, daca simtiti dureri in genunchi luati o pauza de cateva zile/saptamani pana acestea dispar

alergatu ala cu viteza maxima 1 minut, porneste catabolismul, corpul incepe sa "manance" din muschi, deci prin urmare, cei care vor sa-si pastreze masa musculara trebuie sa faca antrenament cardio de intensitate medie, cat mai lung (gen jogging > 30 min)

Cred c-ai vrut sa zici invers :-)

exact, cred ca ai vrut sa scri invers daca nu, mai informeza-te. ex. priveste un maratonist si un atlet .

Alte articoleVezi toate articolele

Dr. Nicoleta Vladescu in studioul HotNews.ro In ce consta screening-ul ginecologic? Ce analize ginecologice trebuie facute anual sau mai des, in functie de varsta, sarcina sau alti factori? Cand...
Totul a inceput cu un joc inofensiv de fotbal al unor tineri in nord-vestul Albaniei. Dupa ce unul dintre jucatori a fost ranit intr-o disputa ulterioara, membrii echipei sale au impuscat o ruda a...