Clinica MedLife Polimed Târgoviște 10 Mai
Despre Clinica MedLife Polimed Târgoviște 10 Mai
Clinica MedLife Polimed Târgoviște 10 Mai oferă exclusiv servicii specializate de Medicina Muncii.
Clinica pune la dispoziția pacienților următoarele servicii:
- servicii de Medicina Muncii (consultaţii, investigaţii psihologice, încheierea fişelor de aptitudine);
- examinări medicale și psihologice pentru personalul cu atribuții în siguranța transporturilor;
- examinarea ambulatorie a candidaților la obținerea permisului de conducere și a conducătorilor de autovehicule sau tramvaie;
- examinarea pentru obținerea fișelor pentru port armă și a avizelor psihologice privind deținerea, purtarea și folosirea armelor și munițiilor letale și neletale.
Serviciul de Medicina Muncii este lider în Dâmboviţa având contracte cu peste 300 de companii în judeţ precum şi mai multe contracte cu firme cu acoperire naţională. Întreg departamentul de Medicina Muncii al SC ALMINA TRADING SA, alcătuit din 3 echipe mobile cu disponibiliate de deplasare după nevoile clienţilor, pune la dispoziţia acestora întreaga logistică de care dispune, astfel încât controlul medical să se desfăşoare în cele mai bune condiţii.
Clinica asigură clienţilor toată gama de servicii medicale în conformitate cu prevederile legale pentru orice tip de profesie. Serviciul de Medicina Muncii urmăreşte testarea locului de muncă şi a aptitudinii în muncă a angajaţilor, menţinerea stării de sănătate a acestora, prevenţia îmbolnăvirilor legate de profesie, diagnosticul precoce al afecţiunilor angajaţilor, scăderea absenteismului la muncă. Conform legislaţiei în vigoare, angajatorul trebuie să asigure angajaţilor supravegherea stării de sănătate prin servicii medicale de Medicina Muncii. Activitatea serviciului se realizează în conformitate cu reglementările Ministerului Sănătăţii şi ale Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale.
În cadrul controlului de Medicina Muncii se realizează un complex de examinări medicale clinice, biologice şi/sau paraclinice conform normelor legale pentru fiecare tip de profesie.
Monitorizarea stării de sănătate a angajaţilor se realizează prin:
- Examen medical la angajare - structurat conform profesiei şi a fişei de expunere la riscuri -stabileşte aptitudinea în muncă;
- Control medical periodic - stabileşte aptitudinea în muncă;
- Examen medical de adaptare - stabileşte aptitudinea în muncă a persoanelor angajate în locuri de muncă cu risc dovedit sau potenţial;
- Examen medical la reluarea activităţii pentru persoanele ce întrerup activitatea mai mult de 30 de zile din motive medicale, care stabileşte aptitudinea în muncă;
- Reabilitarea, reorientarea şi reinserţia profesională în caz de accident de muncă;
- Monitorizarea afecţiunilor angajaţilor prin luarea în evidenţă a certificatelor de concediu medical şi urmărirea evoluţiei pacienţilor.
La finalizarea examinărilor legate de Medicina Muncii, angajatul şi angajatorul vor primi rezultatul evaluării prin intermediul fişei de aptitudine în care se menţionează aptitudinea în muncă conform profesiei/funcţiei.