Fundatia MedLife Pro Sanatatea da startul unei campanii de strangere de fonduri pentru o casa destinata copiilor de la Centrul Sf. Dimitrie

Bucuresti, 26 noiembrie 2012: Fundatia MedLife - Pro Sanatatea, demareaza o campanie de strangere de fonduri  sub conceptul  - “Casuta din vis”, prin care ii sprijina pe copiii de la Centrul social Sf. Dimitrie sa aiba o casa a lor. Centrul are grija zilnic de 40 de copii care provin din medii defavorizate sau cu situatii de violenta domestica. Din cauza datoriilor acumulate pentru chiria si intretinerea locului in care isi desfasoara activitatea in prezent, centrul are nevoie sa achizitioneze un spatiu dedicat, pentru a putea continua proiectul. Actiunile campaniei se deruleza la nivel national, in toate unitatile MedLife din Bucuresti, Brasov, Arad, Timisoara si Cluj.
 
Sub sloganul “Ajuta copiii de la centrul Sf. Dimitrie sa aiba o casa a lor”, campania include mai multe actiuni care se vor derula in perioada 20 noiembrie – 20 ianuarie. La debutul campaniei, MedLife a distribuit in toate unitatile sale din Bucuresti si din tara, cutii pentru donatii concepute special in linie cu intregul concept. Suplimentar, au fost deschise trei conturi (RON, EURO si USD) special in scopul strangerii de fonduri. Conturile sunt disponibile atat pe pagina de site a campaniei cat si pe materialele de promovare.

Pentru promovarea mesajelor, in toate locatiile MedLife au fost postate afise si s-au distribuit pliante cu toate informatiile necesare. A fost creata o pagina a  campaniei https://www.medlife.ro/pro-sanatatea/ si s-a realizat parteneriat cu Hotnews pentru postarea unor bannere de promovare. Bannerele au fost postare si pe pagina oficiala a companiei www.medlife.ro dar si pe www.medlive.hotnews.ro – platforma de educatie medicala a MedLife. Pe tot parcursul campaniei, se vor trimite alerte de tip newsletter catre abonatii companiei. Pentru a atinge o audienta cat mai mare, au fost create mesaje dedicate si un vizual special pentru pagina de Facebook a MedLife, care are in acest moment 20.000 de prieteni, cat si pentru pagina fundatiei.

Celelalte etape vor include organizarea unor expozitii cu vanzare cu obiectele confectionate de copiii cu dizabilitati in atelierul de creatie al centrului Sf. Dimitrie, o licitatie „Casuta din vis” – o casuta mascota exemplar unicat va fi scoasa la licitatie, promovare catre clientii corporate si colaboratorii MedLife. Suplimentar, compania va implica angajatii in activitati de colectare jucarii, haine si alte produse necesare, care vor fi facute cadou copiilor in preajma sarbatorilor de Craciun.

Ilustratia si mesajul campaniei au fost oferite chiar de o fetita de la centrul Sf. Dimitrie, Monica:

“Sunt Monica si asta e casa la care visez. Nu e doar pentru mine as imparti-o cu inca 40 de copii care zi de zi vin la Fundatia Sf. Dimitrie. Vrem sa fie locul in care sa ne facem lectiile, sa ne jucam, sa desenam…sa ne facem oameni mari.

Fundatia Sf. Dimitrie are nevoie de aceasta casa.
As vrea sa pot s-o construiesc singura, dar deocamdata sunt prea mica…

si-atunci va rog pe voi oamenii mari sa ne ajutati!

Din sufletul meu si al tuturor copiilor de la Fundatia Sf. Dimitrie, va multumesc. Monica”



Despre MedLife:

MedLife activeaza pe piața din Romania din 1996, fiind cel mai mare operator privat de servicii medicale de pe piața locala.

Compania acopera toate zonele de activitate medicala: ambulatoriu, spitale, maternitati, laboratoare, farmacii, acestea din urma constituind Sistemul Medical MedLife.

in prezent, MedLife isi desfasoara activitatea in 9 Hyperclinici din Bucuresti, Timisoara, Brasov si Arad; 8 laboratoare proprii de analize; 6 spitale in Bucuresti, Brasov si Arad, dintre care un spital de Pediatrie, unul de Ortopedie si unul de Obstetrica-Ginecolgie; 3 maternitati in Bucuresti si in tara, 28 de centre medicale generaliste in Bucuresti si in tara, 9 centre de excelenta cu specializare unica, 6 farmacii proprii reunite sub reteaua PharmaLife, si in colaborare cu 135 clinici medicale partenere din toata tara.

Recent, MedLife a obținut acreditarea pentru Maternitatea MedLife București in calitate de Spital Prieten al Copilului, procesul de certificare fiind derulat de catre Organizatia Mondiala a Sanatații (OMS) și UNICEF,  Maternitatea MedLife fiind totodata și prima maternitate privata din Capitala care deține acest statut. Alte doua maternitați din rețeaua MedLife sunt in curs de acreditare pentru acest program.

Conform studiului international realizat de Reader's Digest, MedLife este pentru al treilea an consecutiv cel mai de incredere brand in randul romanilor la categoria “Clinica Privata”, iar in ultimii patru ani, studiile de piata IMAS derulate la nivel national plaseaza constant MedLife drept brandul cu cea mai mare notorietate pe toate segmentele: spital privat, clinica-centru medical, laborator medical. De asemenea, MedLife a caștigat anul acesta premiul „Superbrands” la categoria „Clinici private”.


 

©2025 Acest site este proprietatea MedLife S.A. Toate drepturile rezervate.