RUTINA DE VINERI
20% reducere la consultații și analize!
Medlife: Abonamentele medicale rămân în topul beneficiilor oferite de companii angajaților în perioadă de criză
Medlife tinteste o cota de piata de 40% pe segmentul de abonamente medicale pâna la sfârsitul anului acesta
Bucuresti, 16 iunie 2009: Reprezentantii Medlife, liderul pietei serviciilor medicale private din România, sustin ca abonamentele medicale ramân printre cele mai importante beneficii oferite de angajatorii români angajatilor, mai ales în aceasta perioada, când marea majoritate a companiilor reduc subsantial cheltuielile.
“Chiar daca momentan traversam o perioada economica mai dificila, când marea majoritate a companiilor reduc la maxim toate cheltuielile, angajatorii decid sa nu renunte la pachetele de servicii medicale, ba chiar sa creasca ponderea acestora, plecând de la ideea ca ofera cel mai bun raport beneficiu-pret. Programul prelungit, stresul de la locul de munca, nesiguranta economica - toti acesti factori pot afecta starea de sanatate a angajatilor, iar directorii de companii pun tot mai mare pret pe acest aspect comparativ cu anii precedenti. Vorbind în termeni financiari, este mult mai simplu pentru o companie sa ofere salariatilor abonamente medicale de 10-15 euro lunar, decât sa opereze o crestere similara a salariilor care, cel mai probabil, ar trece neobservata”, a declarat Ciprian Ciobanu, Sales&Marketing Director, Medlife.
Medlife a înregistrat în primele trei luni ale acestui an un numar de aproximativ 10.000 noi abonati, în crestere cu 85 % fata de aceeasi perioada a anului trecut. Potrivit reprezentantilor companiei, cel mai important motor de crestere a fost atragerea clientiilor deserviti anterior de concurenta. “Aceasta crestere importanta a numarului de arondati MedLife se datoreaza unui nou serviciu oferit companiilor – “sharing health”. Programul ofera posibilitatea companiilor de a nu alege un singur furnizor de servicii medicale, lasând salariatii, ca în cadrul unui pret egal sa aleaga furnizorul de servicii medicale la care doresc sa fie arondati. În astfel de situatii, salariatii aleg în proportie de peste 90% MedLife. Astfel, salariatii sunt multumiti, având posibilitatea de a alege, iar Departamentele de Resurse Umane ale companiilor ajung sa înregistreze un grad mult mai scazut de insatisfactie al salariatilor pe acesta zona”, a mai precizat Ciprian Ciobanu.
Medlife a raportat la sfârsitul anul trecut un numar de 170.000 de abonati, dublu fata de 2007. Pentru anul acesta, compania îsi propune sa creasca numarul de abonati si sa atinga o cota de piata de 40% pe segmentul abonamentelor medicale.
Printre cei mai importanti noi clienti din portofoliul Medlife din acest an se numara: BRD, Vodafone, Philip Morris, Intercontinental, Avon, Ogilvy, Dorna, Elly Lilly, Pagini Aurii, Colas, si câteva prestigioase case de avocatura. De asemenea, compania este în negocieri avansate pentru finalizarea a altor 5 - 6 tranzactii cu grupuri de companii de mari dimensiuni.