MedLife a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 21% in trimestru I si estimeaza afaceri intre 72 si 75 milioane euro in 2013

Bucuresti 29 mai 2013: MedLife, liderul pietii de servicii medicale private din Romania, a inregistrat in primele trei luni ale acestui an o cifra de afaceri la nivel de grup de 17,6 milioane euro in crestere cu 21% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand valoarea cifrei de afaceri a fost de cca 14,8 milioane euro.

Potrivit reprezentantilor companiei, cea mai dinamica rata de crestere a fost inregistrata la nivelul retelei de spitale care a raportat un avans de 29% fata de aceeasi perioada a anului trecut. in ceea ce priveste rata de crestere a retelelor de laboratoare si clinici, aceasta a ramas constanta, cele doua linii de business raportand cresteri de 23% respectiv 22% fata de 2012.

“Rezultatele din primul trimestru, ne-au confirmat inca o data pozitia noastra de lider de piata. Am continuat sa inregistam un ritm important de crestere in conditiile in care piata agregata nu a depasit o crestere de 12-14% la nivel national. Vom pastra acest trend si in urmatoarea perioada, aditional vom face noi investitii care sa sustina business-ul nostru la nivel national. In acest sens, avem in plan sa incepem extinderea lantului de hyperclinici in orasele mari din tara, investitia initiala pentru acest proiect fiind de 3,5 milioane euro” a declarat Mihail Marcu, Presedinte CA MedLife.  

MedLife a inregistrat in primul trimestru din acest an peste jumatate de milion de clienti in zona de retail (platitori cash), media zilnica a celor care au necesitat servicii medicale fiind de peste 5500 de pacienti. 
 
In zona corporate compania a mentinut ritmul de crestere. Astfel, in portofoliu companiei au fost adusi 20.000 de clienti noi, numarul total al celor arondati la serviciile MedLife fiind, in prezent, de 200.000 abonati.

Reprezentantii companiei estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 72-75 milioane euro. Anul trecut compania a inregistrat o cifra de afaceri cumulata de 63 milioane euro, iar cifra de afaceri consolidata si auditata la nivel de grup, conform standardelor internationale, a fost de aproximativ 59 de milioane euro.

“Anul acesta mizam pe o cifra de afaceri de 72 milioane de euro. Cu toate acestea, sunt premise sa ajungem la valoarea de 75 milioane de euro, aceasta diferenta fiind pusa in balanta de evolutia macroeconomica si de sumele pe care le vom contracta de la CNAS”, a declarat Mihail Marcu.

“Mentionam ca de la inceputul anului reprezentantii Ministerului Sanatatii si ai CNAS au aprobat o serie de ordonante prin care au fost schimbate consecutiv regulile de aplicare a contracului cadru privind contractarea fondurilor publice de catre spitalele private in acest an. Astfel, daca prin contractul cadru publicat initial reiesea clar ca toate spitalele private vor avea un algoritm unanim de contractare a acestor fonduri – masura sustinuta public de catre MedLife - s-a ajuns in situatia in care prin aprobarea unor comisii paritare, sa se acorde derogari de la regulile general valabile si care sa duca, ca atare, la alterarea mediului concurential” a spus Mihail Marcu.

“Ne-am dori ca pe viitor sa existe o predictibilitate mai mare privind contractarea acestor fonduri, respectiv anuntarea cel tarziu in luna septembrie a anului precedent a contractului cadru si ale normelor de aplicare pentru anul urmator. De asemenea, propunem ca masura strategica, in vederea atragerii de investitori de calibru in acest sector, eliminarea tuturor comisiilor si a structurilor care pot acorda orice fel de derogari. Pentru ca investitorii si finantatorii sa investeasca in sectorul sanitar este nevoie de o vizibilitate mare si de ansamblu a modului in care functioneaza sistemul, dar si de masuri care sa duca la competitivitate pe termen mediu si lung. Daca regulile de contractare a fondurilor CAS vor deveni clare si previzibile, investitorii in sanatate nu vor intârzia sa apara. in calitate de lider al pietei de servicii medicale din Romania am solicitat oficial Ministerului Sanatatii si CNAS sa publice centralizat toate sumele contractate din Fondul National unic de asigurari sociale de sanatate pentru spitalele private, insotite de modul de calcul, precum si derogarile de la norme aplicate acolo unde este cazul” a mai adaugat Mihail Marcu.

Reprezentantii companiei au mai precizat ca la nivelul anului 2012 MedLife a platit cca 35 milioane lei catre bugetul statului si cel al asigurarilor sociale fiind cel mai mare contributor de acest fel in randul operatorilor de sanatate dar, in acelasi timp, fiind una dintre companiile de calibru cu cele mai putine fonduri decontate de CNAS raportat la cifra de afaceri, respectiv de 7%.

Despre MedLife:

MedLife activeaza pe piata din România din 1996, fiind cel mai mare operator privat de servicii medicale de pe piata locala.

Compania acopera toate zonele de activitate medicala: ambulatoriu, spitale, maternitati, laboratoare, farmacii, acestea constituind Sistemul Medical MedLife.

In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea in 9 Hyperclinici din Bucuresti, Timisoara, Brasov si Arad; 8 laboratoare proprii de analize; 6 spitale in Bucuresti, Brasov si Arad, dintre care un spital de Pediatrie, unul de Ortopedie si unul de Obstetrica-Ginecolgie; 3 maternitati in Bucuresti si in tara, 28 de centre medicale generaliste in Bucuresti si in tara, 9 centre de excelenta cu specializare unica, 6 farmacii proprii reunite sub reteaua PharmaLife, si in colaborare cu 135 clinici medicale partenere din toata tara.

Recent, MedLife a obtinut acreditarea pentru Maternitatea MedLife Bucuresti in calitate de Spital Prieten al Copilului, procesul de certificare fiind derulat de catre Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) si UNICEF,  Maternitatea MedLife fiind totodata si prima maternitate privata din Capitala care detine acest statut. Alte doua maternitati din reteaua MedLife sunt in curs de acreditare pentru acest program.

Conform studiului international realizat de Reader's Digest, MedLife este pentru al treilea an consecutiv cel mai de incredere brand in randul romanilor la categoria “Clinica Privata”, iar in ultimii patru ani, studiile de piata IMAS derulate la nivel national plaseaza constant MedLife drept brandul cu cea mai mare notorietate pe toate segmentele: spital privat, clinica-centru medical, laborator medical. De asemenea, MedLife a câstigat anul acesta premiul „Superbrands” la categoria „Clinici private”.

©2024 Acest site este proprietatea MedLife S.A. Toate drepturile rezervate.