RUTINA DE VINERI

20% reducere la consultații și analize!

Află mai mult

MedLife si-a urcat cifra de afaceri la 126 milioane lei in semestrul I

Bucuresti 23 iulie, 2012: MedLife, liderul pietei de servicii medicale private din Romania a raportat o cifra de afaceri de 126 milioane lei aferenta primului semestru din acest an, in crestere cu 26% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand valoarea cifrei de afaceri a fost de cca 100 milioane lei.

Cele mai mari venituri au fost generate de segmentul corporate, care a inregistrat o crestere de 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ponderea totala a acestuia in cifra de afaceri fiind de cca 30%, urmat de segmentele de clinici si laboratoare care au avut o contributie de 26%, respectiv 20% in cifra de afaceri MedLife din primele 6 luni ale acestui an.

Potrivit reprezentantilor MedLife, dezvoltarea favorabila a business-ului vine si pe fondul investitiilor greenfield si a achizitiilor sustinute in ultima perioada care au condus implicit la extinderea considerabila a business–ul MedLife si cresterea numarului de clienti atat in Bucuresti cat si in tara. Astfel, in circa 12 luni compania si-a marit portofoliul cu 2 hyperclinci, 2 laboratoare, 3 centre de excelenta in dermatologie estetica, herniologie și patologia tiroidiana, 3 farmacii, precum si 5 spitale mono si pluridisciplinare, reusind sa-si consolideze pozitia de lider de piata mai ales pe segmentul spitalelor private.

„Avand in vedere evolutia din primul semestru, avem sanse reale sa inregistram o cifra de afaceri de 60 de milioane euro pana la sfarsitul anului si sa depasim estimarile initiale, dar acest lucru depinde si de felul in care va decurge dialogul pe care intenționam sa il purtam cu Casa Nationala de Asigurari. Momentan suntem destul de suparați de felul in care au fost acordate fondurile pentru 2012, dar si de felul in care s-au facut departajarile pentru acestea, MedLife fiind dezavantajat masiv la acest capitol. Insa, speram ca discutiile pe care le vom initia cu reprezentantii CNAS sa fie urmate si de schimbari favorabile acestui proces de departajare pentru fondurile acordate”, a declarat Mihai Marcu, Presedinte CA MedLife.  

La ora actuala fondurile oferite de Casa Nationala de Asigurari au o pondere de sub 8% din cifra de afaceri a companiei, diferenta fiind acoperita de segmentul de retail (fee for service) in proportie de 60 – 62% si segmentul corporate in proportie de 30%.

Pe segmentul corporate MedLife a inregistrat in primul semestru peste 45.000 de abonati noi, totalizand in acest moment 200.000 de abonati – cel mai mare numar de abonati din piata. “Este pentru al treilea an consecutiv cand reusim sa atragem masiv clienti de la concurenta si sa ne consolidam pozitia de lider, iar acest lucru se datoreaza si angajatilor care, atunci cand au posibilitatea sa aleaga furnizorul, opteaza in proportie de 90% pentru serviciile MedLife in dauna concurentei” spune Mihai Marcu.

Trendul ascendent s-a mentinut si pe segmentul de retail unde MedLife a inregistrat o crestere de 23% a numarului de pacienti fata de aceeasi perioada a anului trecut. Astfel, numarul pacientilor din zona de retail (clinici si laboratoare) inregistrati in prima jumatate a anului a fost de 880 de mii persoane, in timp ce valoarea medie a pacientilor care au accesat zilnic serviciile MedLife s-a ridicat la 4700 de persoane.

Performantele s-au mentinut si in sfera spitalelor private unde MedLife a inregistrat cca 5000 de interventii chirurgicale si peste 1200 de nasteri in cele sase luni ale primului semestru din acest an. Potrivit reprezentantilor companiei, numarul interventiilor chirurgicale urmeaza sa creasca considerabil odata cu deschiderea primului spital privat de urgenta din Romania, lansarea acestuia fiind planificata in cursul anului viitor. 


Despre MedLife:

MedLife activeaza pe piața din Romania din 1996, fiind cel mai mare operator privat de servicii medicale de pe piața locala.

Compania acopera toate zonele de activitate medicala: ambulatoriu, spitale, maternitati, laboratoare, farmacii, acestea din urma constituind Sistemul Medical MedLife.

In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea in 9 Hyperclinici din Bucuresti, Timisoara, Brasov si Arad; 8 laboratoare proprii de analize; 6 spitale in Bucuresti, Brasov si Arad, dintre care un spital de Pediatrie, unul de Ortopedie si unul de Obstetrica-Ginecolgie; 3 maternitati in Bucuresti si in tara, 28 de centre medicale generaliste in Bucuresti si in tara, 9 centre de excelenta cu specializare unica, 6 farmacii proprii reunite sub reteaua PharmaLife, si in colaborare cu 135 clinici medicale partenere din toata tara.

Conform studiului international realizat de Reader's Digest, MedLife este pentru al treilea an consecutiv cel mai de incredere brand in randul romanilor la categoria “Clinica Privata”, iar in ultimii patru ani, studiile de piata IMAS derulate la nivel national plaseaza constant MedLife drept brandul cu cea mai mare notorietate pe toate segmentele: spital privat, clinica-centru medical, laborator medical. De asemenea, MedLife a castigat anul acesta premiul „Superbrands” la categoria „Clinici private”.

©2025 Acest site este proprietatea MedLife S.A. Toate drepturile rezervate.