RUTINA DE VINERI
20% reducere la consultații și analize!
MedLife si-a urcat cifra de afaceri la 23,8 milioane euro in semestrul I, 201
Bucuresti 19 iulie 2011: MedLife, liderul pietei serviciilor medicale private din Romania (dupa cifra de afaceri si fluxul de pacienti), a inregistrat in primul semestru al acestui an o cifra de afaceri in valoare de 23,8 milioane euro, in crestere cu 37% fata de aceeasi perioada a anului 2010, cand valoarea cifrei de afaceri a fost de 17,35 milioane euro.
Cresterea veniturilor inregistrate in primele 6 luni din 2011 vine pe fondul investitiilor sustinute pe segmentul de retail (fee-for-service), dar si a achizitiilor si noilor investitii greenfield derulate in ultimele 12 luni. Printre cele mai importante proiecte in acest sens se remarca: lansarea unei noi linii de business – farmaciile PharmaLife, achizitia pachetului majoritar de actiuni a doua entitati medicale importante din tara - PDR Brașov si Genesys Medical Clinic, Arad, deschiderea Hyperclinicii MedLife Titan si a Spitalului de Pediatrie MedLife, prima unitate de acest tip din Europa Centrala si de Est.
„Primul semestru al acestui an a reprezentat pentru MedLife o perioada de investitii strategice, orientate in special catre piata privata, independent de posibilitatile financiare accesate in parteneriat cu statul - de altfel, ponderea veniturilor inregistrate in baza fondurilor obtinute de la CNAS in structura cifrei noastre de afaceri reprezinta sub 8%, urmand ca acest procent sa continue sa se diminueze pana la sfarsitul anului curent, in corelare cu noile masuri legislative/ordine ale Ministerului Sanatatii si ale CNAS. Este de mentionat faptul ca desi aceste masuri ale autoritatilor ne afecteaza direct veniturile, suntem multumiti de aceasta initiativa prin care se stipuleaza pentru prima data obligativitatea pastrarii uniformitatii in aplicarea acestora, fapt ce va conduce implicit la inexistenta unor contracte semnate prin negociere directa, prin urmare la o transparenta mai mare. Aceasta va constitui un avantaj competitiv major pentru firmele din domeniu care au un procent mic din cifra de afaceri cu statul roman, prin urmare MedLife va fi prima avantajata in consolidarea cotei de piata, respectiv si a pozitiei de lider pe piata din Romania”, a declarat Mihail Marcu, Presedinte CA MedLife.
MedLife a inregistrat in primul semestru din 2011 un numar total de peste 475 mii de pacienți, numarul mediu al pacientilor care acceseaza zilnic serviciile de ambulatoriu fiind de peste 4000 persoane.
Potrivit reprezentantilor MedLife, segmentul de retail (fee-for-service) are o pondere de 66% din valoarea totala a cifrei de afaceri a companiei din primul semestru, acesta inregistrand o crestere in valoare absoluta de 48% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Pe segmentul abonamentelor corporate, MedLife a reusit sa isi consolideze poziția de lider in special prin atragerea clienților deserviți anterior de concurența, in conditiile in care aceasta piata se afla inca in scadere. Rezultatele din primele 6 luni arata ca 500 de companii noi si respectiv 20.000 de abonati au ales serviciile MedLife.
In semestrul al doilea, MedLife va accelera puternic investitiile. Astfel, reprezentantii companiei vor inaugura oficial doua noi unitati spitalicesti in Bucuresti si in tara, vor da in exploatare un Centru de Excelenta in Dermatologie parte a Hyperclinicii MedLife Baneasa si vor extinde lantul PharmaLife cu alte 4 unitati.
Despre MedLife:
MedLife activeaza pe piața din Romania din 1996, fiind cel mai mare operator privat de servicii medicale de pe piata locala.
Compania isi desfasoara activitatea in 9 Hyperclinici din Bucuresti, Timisoara, Brasov si Arad, 8 laboratoare proprii de analize, 28 de centre medicale generaliste in Bucuresti si in tara, 7 centre cu specializare unica si in colaborare cu 135 clinici medicale partenere din toata tara.
Alaturi de Spitalul de Pediatrie MedLife, compania mai detine doua spitale multidisciplinare, Spitalul MedLife Medical Park in Bucuresti si MedLife-Genesys, in Arad. Acestea includ maternitate proprie și pot gestiona cazuri complexe de chirurgie.
Conform studiului international realizat de Reader's Digest, MedLife este pentru al doilea an consecutiv cel mai de incredere brand in randul romanilor la categoria “Clinica Privata”, iar in ultimii trei ani, studiile de piata IMAS derulate la nivel national plaseaza constant MedLife drept brandul cu cea mai mare notorietate pe toate segmentele: spital privat, clinica-centru medical, laborator medical.
MedLife este compania cu cea mai mare cifra de afaceri pe aceste segmente in ultimii patru ani.