RUTINA DE VINERI
20% reducere la consultații și analize!
Medlife va lansa primul hotline de asistență medicală privată - TelMed, disponibil 24 din 24 de ore
Noul hotline va deveni un sprijin atât pentru clientii de pe segmentul individual (fee for service), cât si, în premiera, pentru clientii corporativi
Bucuresti, 23 iunie 2009: Reprezentantii Medlife, liderul pietei serviciilor medicale private din România, vor lansa un hotline medical disponibil tutoror românilor care vor avea nevoie urgenta de consiliere medicala privind starea de sanatate, administrarea tratamentului si îndrumarea catre un medic specialist.
Reprezentantii Medlife sustin ca initierea acestui proiect a venit ca urmare a numarului foarte mare de solicitari înregistrate pentru ambulanta la 112 care nu sunt solutionate în totalitate, având ca obiectiv principal acoperirea cererii pentru asistenta medicala de urgenta la nivel national.
Potrivit ultimelor date statisitce ale Sistemului National Unic pentru Apeluri de Urgenta, parte a Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale, în primele 5 luni ale anului acesta au fost înregistrate peste 5,5 milioane de apeluri telefonice pentru ambulanta la nivel national, dintre care 2 mil. de apeluri au fost înregistrate în Bucuresti.
“Vom lansa aceasta linie telefonica din dorinta de a veni în întâmpinarea românilor care au nevoie de asistenta medicala de urgenta în identificarea diferitor probleme de sanatate sau a celor care nu reusesc în timp real sa se deplaseze la o unitate medicala, dar si pentru a integra acest sistem în premiera catre clientii coorporativi. Ne propunem ca prin intermediul acestui proiect specialistii nostri sa devina consilierii de încredere pentru orice problema de sanatate cu care se confrunta pacientii”, a declarat Nicolae Marcu, Director Executiv Medlife.
Pentru a pune în functiune noua linie telefonica, reprezentantii Medlife vor înfiinta un departament opera?ional asistat de 16 medici generalitti care vor fi la dispozitia pacientilor 24 din 24 de ore.
Reprezentantii Medlife au precizat ca toate apelurile vor fi înregistrate, iar orice forma de abuz, în sensul utilizarii unui limbaj neadecavat sau a apelurilor multiple nejustificate, va fi sesizata autoritatilor competente.
Investitia în acest proiect se ridica la valoarea de 450.000 de euro, lansarea acestuia fiind planificata pentru septembrie 2009. La ora actuala, reprezentantii companiei sunt în negocieri avansate pentru alegerea unuia sau mai multor operatori telefonici.