RUTINA DE VINERI

20% reducere la consultații și analize!

Află mai mult

Trusted Brands 2010: MedLife, operatorul medical privat in care romanii au cea mai mare incredere

Rezultatele Trusted Brands 2010, cel mai recent studiu de piata realizat asupra consumatorului roman de revista Reader's Digest, au plasat MedLife pe primul loc la categoria „Clinica privata” – dupa nivelul de incredere de care se bucura in randul consumatorilor, la o distanta semnificativa fata de ceilalti competitori.

Respondentii nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere, si sa le evalueze apoi in functie de "Calitate", "Valoare excelenta", "Imagine puternica" si "Intelegerea nevoilor clientilor". Astfel, MedLife si-a surclasat competitorii, acumuland un punctaj de 30,6%, in timp ce urmatorii doi clasati au obtinut 8,2% - Centrul Medical Unirea, respectiv 7,1% - Medsana.

„Rezultatele acestui studiu, realizat independent, ne demonstreaza o data in plus ca exigenta noastra in abordarea actului medical a dat roade. In plus, strategia dezvoltata initial, prin care ne-am propus sa fim prezenti pe toate segmentele medicale – ambulatoriu, spital, laborator, abonamente corporate si asigurari medicale – a fost bine primita de consumatorii romani. Aceasta apreciere nu poate decat sa ne bucure, mai ales ca vine la mai putin de un an de la rezultatele studiului IMAS, care plasau MedLife pe primul loc in topul furnizorilor de servicii medicale private din Romania, dupa notorietate. La momentul acela, notorietatea totala a MedLife a fost de 14,6% la nivelul intregii tari, in Bucuresti aceasta ajungand pana aproape de 60%”, a declarat Mihai Marcu, Presedintele Consiliului de Administratie MedLife.

Studiul Trusted Brands 2010 s-a desfasurat concomitent in 16 tari europene, printre care si Romania, respondentii avand de ales 20 de categorii de branduri comune celor 16 tari si un numar de maxim 18 categorii locale. Studiul a fost realizat prin corespondenta, in perioada august - octombrie 2009, in aceasta perioada in Europa fiind trimise 218.618 chestionare cu intrebari deschise. Rata medie de raspuns a fost de 7%, Romania inregistrand cea mai mare rata de raspuns la nivel european, dupa Finlanda: 14,1%.

 

©2025 Acest site este proprietatea MedLife S.A. Toate drepturile rezervate.