Despre MedLife
Self-Service
Medicina Muncii
Platforma MedLife Self-Service Medicina Muncii reprezintă o interfață între angajator, angajat și Medicina Muncii MedLife. Ea este dedicată gestionării activităților de Medicina Muncii de către departamentele de Resurse Umane și SSM (Securitate și Sănătate în Muncă).
Prin intermediul acesteia, angajatorii pot adăuga programări sau pot aproba cererile pentru controalele de Medicina Muncii și pot genera rapoarte privind activitățile specifice departamentului.
Beneficii pentru angajator
Ușurează activitățile legate de Medicina Muncii
Acces rapid la
fișa de aptitudini
Se pot efectua programări la toate tipurile de examinări de Medicina Muncii
Oferă acces la date despre situația controalelor de Medicina Muncii în timp real
Permite încărcarea documentelor necesare examenului de Medicina Muncii (fișa de solicitare și fișa de riscuri)
Permite extragerea
de rapoarte
Beneficii pentru angajat
Permite programarea în toate locațiile MedLife care oferă servicii de Medicina Muncii
Ușor de utilizat,
digitalizat
Angajatul poate fi programat de companie sau își poate face singur programarea
Oferă posibilitatea de a alege data, locația, dar și ora/perioada zilei pentru programare
Angajatul își poate completa singur datele personale legate de istoric medical și profesional
Angajatul poate modifica și completa datele alături de medic, în cabinet
Fișa de aptitudini semnată digital
În platforma Self- Service Medicina Muncii sunt disponibile Fișele de Aptitudine semnate electronic, cu certificat digital calificat.