MedLife a obtinut trofeul Superbrands 2013-2014

Business
17 Aprilie 2014
Mihai Marcu

MedLife a fost recunoscut drept cel mai valoros brand la categoria "Healthcare & Medical Centers”, potrivit analizei efectuate de Superbrands Romania.  Premiul a fost decernat in cadrul Galei Superbrands care a avut loc recent la Bucuresti.

Superbrands este un studiu independent care se realizeaza in 88 de tari pe pe patru continente, in Romania fiind la a sasea editie.

Cercetarea a analizat 1.395 de branduri din 52 de categorii de produse si servicii.

Castigatorii au fost desemnati in urma unei analize complexe care a cuprins o etapa calitativa si una cantitativa. In prima etapa, Consiliul Superbrands, alcatuit din 25 de specialisti in management, marketing, comunicare si branding, a evaluat brandurile in functie de urmatoarele criterii: reputatia, calitatea, increderea si diferentierea pe piata.

In urma acestei selectii, 578 de branduri au fost incluse in cercetarea de piata, realizata de Superbrands Romania cu sprijinul IPSOS. Cercetarea a fost efectuata pe un esantion reprezentativ de 1.500 de consumatori romani, la nivel urban. Rezultatele finale ale cercetarii reflecta optiunile consumatorulor romani pentru cele 300 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrand pe piata din Romania.

In topul Superbrands Romania 2013-2014 au intrat 34 de branduri din domeniul bancar, servicii medicale, telefonie, hotelier, farma, ingrijire copii etc.

Solicită o programare

Aici puteți să solicitați o programare pentru serviciile noastre de oriunde vă aflați, fără telefon și fără vizită în clinică. 

Analizele cu bilet de trimitere în decontare cu Casa de Asigurări de Sănătate se recoltează doar în baza unei programări prealabile.


Pasul 1

Detaliile Pacientului



Pasul 2

Detaliile Programării