Nutriție

28 Ianuarie 2010

Cinci mese pe zi, secretul sanatatii si siluetei tale

Cinci mese pe zi, secretul sanatatii si siluetei tale

Kilogramele in plus au doua cauze principale: lipsa de disciplina alimentara si combinatiile de alimente care ingrasa. "Trei mese principale si doua gustari pe zi" - stiu ca suna plictisitor, dar reprezinta unul dintre cele mai importante secrete ale unui stil de viata corect si echilibrat. Cinci mese pe zi si nimic intre ele. Renunta la "rontait", la micile ciuguleli dintre mese, si poti spune ca ai facut primul pas in lupta cu kilogramele.

Recomandari de Irina Reisler

Micile rontaieli aduc multele kilograme

O vorba pe care o stim de la bunicii nostri spune asa: "Micul dejun e al tau. Prinzul il imparti cu prietenii, iar cina da-o dusmanilor". Este cit se poate de adevarat! Este un alt principiu de baza, in orice regim de slabire.

Cum este bine sa arate o zi, din punct de vedere alimentar ? Iata:

*Dimineata, pe stomacul gol, bea un pahar cu apa calda sau la temperatura camerei. Poti adauga trei-patru felii de lamiie. Scopul? Curatarea toxinelor si un bun tranzit intestinal. Abia apoi poti lua micul dejun, care este obligatoriu, si iti poti bea cafeaua. Daca micul dejun este format din fructe, cafeaua se bea peste cel putin 30 de minute. * Prima gustare poate fi formata din fructe sau un iaurt. * Prinzul este si el obligatoriu si nu trebuie sa contina neaparat doua feluri. Dejunul compus din ciorba+felul doi+desert reprezinta o traditie romaneasca, din categoria "sa fim grasi si frumosi!". * A doua gustare. * Cina, luata cu cel putin trei ore inainte de culcare. Alege mincaruri usoare, evita fructele si, daca ai mincat la prinz carne, consuma seara o salata.

In fiecare zi, bea cel putin 2,3 litri de apa. Ea este cea care curata organismul de toxine. Grasimile "topite" prin dieta, tratamente corporale sau sport trebuie eliminate din organism, pentru ca tu sa te bucuri de rezultate bune.

Maninca si vei slabi

Infometarea, mincatul o data pe zi, seara, ingrasa. Mecanismul este cit se poate de simplu: pentru ca nu primeste nimic demincare, toata ziua, organismul inmagazineaza tot ce ii dai seara, de frica urmatoarei "pedepse", si uita sa consume rezervele proprii. Zi dupa zi, kilogram dupa kilogram, se ajunge la obezitate.

Alege pentru alimentatia ta zilnica mincarurile despre care stii ca nu ingrasa. Evita fainoasele, dulciurile, prajelile, grasimile si bauturile alcoolice. Ce ingrasa cel mai tare, din ceea ce maninci?

Poti sa slabesti, dar numai respectind principiile unei alimentatii sanatoase si combinatiile corecte de alimente.

Autor: Irina Reisler



Solicită o programare

Aici puteți să solicitați o programare pentru serviciile noastre de oriunde vă aflați, fără telefon și fără vizită în clinică.

Analizele cu bilet de trimitere în decontare cu Casa de Asigurări de Sănătate se recoltează doar în baza unei programări prealabile.

Pentru programarea la testul PCR SARS-COV-2 vă rugăm să accesați acest link.


Pasul 1

Detaliile Pacientului



Pasul 2

Detaliile Programării


Medici NUTRITIE

Rosca Vlad
Rosca Vlad
Nutritionist
Rosca Vlad
Nutritionist

Nutritie

TA
Trimbitas Andreea
Trimbitas Andreea

Nutritie

GR
Gaidarji Raluca-Nicoleta
Nutritionist
Gaidarji Raluca-Nicoleta
Nutritionist

Nutritie

IAG
Ispas Anca Georgiana
Ispas Anca Georgiana

Nutritie

Vezi toți medicii

©2022 Acest site este proprietatea Medlife S.A. Toate drepturile rezervate.