Nutriție

14 Septembrie 2012

vitMATINA Ce au in comun economisirea banilor si pierderea in greutate?

vitMATINA Ce au in comun economisirea banilor si pierderea in greutate? Consumatorii vor plati mai mult atunci cand le sunt date diferite optiuni pentru a urmari obiective pe termen scurt, dar vor plati mai mult pentru optiuni similare, atunci cand urmaresc obiective pe termen lung, potrivit unui nou studiu, publicat in Journal of Consumer Research. "Multe dintre beneficiile atingerii anumitor obiective, cum ar fi sa fii sanatos, sunt proiectate in viitor. Astfel, o componenta cheie a succesului nostru in atingerea obiectivelor este capacitatea de a ramane motivati. O modalitate pentru consumatori de a gestiona motivatia este de a alege strategic optiunile disponibile pentru a-si atinge obiectivelor, "scriu autorii Iordania Etkin si Rebecca K. Ratner, de la Universitatea din Maryland. Consumatorii folosesc adesea mai multe produse care sa-i ajute sa-si atinga obiectivele. De exemplu, un consumator atent la starea lui de sanatate s-ar putea sa mearga la cumparaturi pentru a achizitiona produse sanatoase pe care sa le consume in urmatoarele cateva zile. El ar putea achizitiona mai multe produse de acelasi fel sau sau produse diferite. Ce l-ar motiva sa fie mai sanatos intr-o saptamana, consumul de produse diferite sau consumul aceluiasi produs in mod repetat? Dar peste un an? Intr-un studiu, consumatorii au fost mai motivati sa economiseasca bani in prezent cand s-au gandit la abordari diferite de economisire, dar mai motivati sa economiseasca anul viitor, atunci cand s-au gandit la abordari similare de economisire. Intr-un alt studiu, consumatorii au participat la o licitatie pentru o sesiune de formare. Cand li s-a spus ca sesiunea va avea loc intr-o saptamana, consumatorii erau dispusi sa plateasca mai mult atunci cand formatorul a subliniat ca vor avea loc exercitii diferite. Cu toate acestea, atunci cand li s-a spus ca sesiunea va avea loc intr-o luna, consumatorii erau dispusi sa plateasca mai mult atunci cand formatorul a subliniat existenta exercitiilor similare. "Companiile care doresc sa incurajeze consumatorii sa se concentreze pe sanatate in prezent ar trebui sa evidentieze diferentele intre sortimentele de produse, in timp ce sublinierea asemanarile ar incuraja un comportamentul sanatos in viitor. Consumatorii care doresc sa economiseasca bani ar putea sa se concentreze asupra diferentelor dintre modurile de economisire pentru a se mentine motivati in prezent, sau pe asemanarile dintre modurile de economisire pentru a se mentine motivati pentru viitor ", concluzioneaza autorii. Comenteaza pe Forum MedLive.ro. Redactia MedLive In fiecare dimineata, vitMATINA va ofera sfaturi clare si concise pentru o viata sanatoasa si armonioasa.



©2024 Acest site este proprietatea Medlife S.A. Toate drepturile rezervate.