Publicat la: 
23/05/2014

Ce puteti face pentru a compensa lipsa de la sala de fitness

Viata presupune multe compromisuri. In general, suntem ocupati cu sarcinile zilnice si desi stim ca sanatatea noastra este importanta, exista zile in care mersul la sala de fitness nu este o prioritate. Nimic nu poate inlocui beneficiile unui antrenament bun asupra sanatatii. Cu toate acestea, daca lipsiti de cateva ori, nu inseamna ca trebui sa renuntati cu totul la grija pentru conditia fizica. In cazul in care nu puteti ajunge la sala de fitness, exista lucruri simple pe care le puteti face pentru a fi sigur ca aveti grija de dumneavoastra pe parcursul zilei.

1. Beti cel putin o cana de ceai verde

Ceaiul verde este cunoscut pentru reducerea sanselor de aparitie a cancerului, a bolii Alzheimer si a diabetului de tip 2. Un studiu japonez a descoperit ca un consum regulat de ceai verde joaca un rol important in reducerea sanselor de aparitie a bolilor cardiovasculare. De asemenea, acesta contine cofeina, ceea ce va poate ajuta atunci cand aveti probleme cu concentrarea.

2. Mancati incet si mestecati mult

Este foarte important sa faceti din acest lucru un obicei: mancati incet si mestecati suficient de mult, aproape pana cand mancarea ajunge sa aiba forma lichida inainte de inghitire. In acest fel, organismul absoarbe mai multi nutrient, va avea o digestie mai usoara, iar dumneavoastra va veti satura mai repede. Creierul are nevoie de 20 de minute sa proceseze ca suntem satui.

3. Realizati o lista cu lucrurile pe care le aveti de facut

Nu va veti mai simti vinovat ca nu ati reusit sa ajungeti la sala de fitness, daca va simtiti bine in legatura cu alte aspecte ale vietii dumneavoastra. Realizarea unei liste cu lucrurile pe care le aveti de facut va va calma. Prioritizati lista in functie de importanta si incepeti ziua prin bifarea sarcinilor care nu va sunt foarte dragi. Acest lucru va va tine concentrat si va reduce anxietatea.

4. Ascultati melodii optimiste

De cele mai multe ori, oamenii asculta genul de muzica potrivit starii lor de spirit in loc sa asculte genul de muzica potrivit starii pe care vor sa o aibe. Un studiu al The Mayo Clinic a descoperit ca muzica poate scadea nivelurile de stres, usura durerea si poate imbunatati tensiunea arteriala. Daca nu puteti asculta muzica in timp ce munciti, ascultati muzica atunci cand puteti: in masina, pe drumul spre munca sau in pauza de masa.

5. Exfoliati si hidratati pielea

Fara "stralucirea" de dupa antrenament, pielea dumneavoastra ar putea sa arate diferit. In general nu incepem un regim pentru piele decat atunci cand observam semne de leziuni sau imbatranire. Dintre toate produsele de infrumusetare, exista doua de baza si care nu sunt atat de scumpe: cremele exfoliatoare si cele hidratante.

6. Mergeti la culcare devreme si dormiti adanc

Ne-a fost spus de cand eram copii cat de important este somnul si cu toate acestea, multe persoane il neglijeaza. Incercati sa folositi o aplicatie care sa va monitorizeze sonul pentru a putea observa activitatile din timpul zilei care va afecteaza calitatea somnului.

Sursa: HuffingtonPost

A.C.

Taguri Medlife: 
Comentarii

Si mai e una: urcati-va in pat devreme si adormiti cat mai tarziu. Pt cine are cu cine.

Alte articoleVezi toate articolele

Viata presupune multe compromisuri. In general, suntem ocupati cu sarcinile zilnice si desi stim ca sanatatea noastra este importanta, exista zile in care mersul la sala de fitness nu este o...
Efectele unui stil de viata sedentar/ Foto: Photoxpress.com In acelasi mod in care un antrenament bine structurat va formeaza fizicul, renuntarea la aceasta rutina are efectele opuse aproape...