MindCare ofera noi servicii pentru integrarea copiilor in mediul scolar

MindCare
13 Octombrie 2013
Autor: Echipa medicală MedLife

Centrul de Psihiatrie şi Psihoterapie MindCare oferă un set nou de servicii: analiza funcţională, intervenţia individuală şi intervenţia pe grup în mediul şcolar (grădiniţă sau şcoală), oferite de psihologul clinician Lidia Dumitru.

Necesitatea acestor analize a apărut după ce s-a constatat că, în nenumărate cazuri, cadrele didactice le recomandă părinţilor să se prezinte cu copilul lor la psiholog, pentru că micuţii dovedesc un comportament inadecvat la şcoală.

În sprijinul acestor copii, dar şi în sprijinul părinţilor lor, MindCare a alcătuit acest pachet de servicii, care începe cu analiza funcţională, ce are ca scop identificarea comportamentelor inadecvate ale copilului, dar şi identificarea funcţiei acestor comportamente (de exemplu, atunci când copilul primeşte atenţie sau când evită să îndeplinească o sarcină pe care a primit-o). Acest tip de analiză se realizează prin observaţie directă şi sunt urmărite următoarele aspecte: situaţia în care apare comportamentul inadecvat şi antecedentul acestui tip de comportament, descrierea comportamentului observat şi consecinţele pe care îl implică. Tot în cadrul acestui tip de analiză este utilizată metoda interviului, aplicată cadrelor didactice.

În urma realizării analizei funcţionale, psihologul stabileşte un plan de intervenţie (individuală sau la nivelul întregului colectiv), urmând ca pe parcursul tratamentului intervenţia să fie preluată de către cadrul didactic.

Mai multe informaţii, la 0753535385 sau la office@mindcare.ro

MindCare, str. Henri Coandă, nr. 33, sector 1, Bucureşti.

Solicită o programare

Aici puteți să solicitați o programare pentru serviciile noastre de oriunde vă aflați, fără telefon și fără vizită în clinică. 

Analizele cu bilet de trimitere în decontare cu Casa de Asigurări de Sănătate se recoltează doar în baza unei programări prealabile.


Pasul 1

Detaliile Pacientului



Pasul 2

Detaliile Programării