Publicat la: 
31/10/2014

Utilizarea verdeturilor si a altor condimente precum patrujelul in bucatarie este o modalitate foarte buna de a oferi aroma mancarii, dar este si o modalitate excelenta de a furniza substante nutritive suplimentare, care sunt benefice pentru sanantate.  Care sunt beneficiile consumului de patrunjel?

Beneficiile consumului de patrunjel

Miricetina, o substanta gasit in patrunjel si in alte plante, are efecte chemopreventive asupra cancerului de piele. Cartofii dulci, patrunjelul, coacazele negre si afinele sunt printre alimentele care contin cea mai mare concentratie de miricetina.

Miricetina a fost evaluata si pentru eficacitatea sa in tratamentul si prevenirea diabetului. In studiile pe animale s-a constatat ca miricetina poate reduce nivelul zaharului din sange si scade rezistenta la insulina.

Aportul scazut de vitamina K a fost asociat cu un risc mai mare de aparitie a fracturilor de oase. Consumul de vitamina K (patrunjelul are un continut ridicat de vitamina K) imbunatateste sanatatea oaselor.

Cum puteti incorporta patrunjelul in dieta dumneavoastra:

  • Puneti patrunjel in sucul natural verde pe care il faceti acasa
  • Presarati patrunjel in omleta de dimineata
  • Adaugati patrunjel la orice sos de salata pe care il faceti

Sursa: Medical News Today

A.C.

Categorie Medlife: 

Adaugă comentariu nou

Alte articoleVezi toate articolele

De cand lasam copilul sa doarma singur? / Foto: Photoxpress.com Practica de a imparti patul cu cel mic este una controversata in multe tari. Adeptii acestei tactici (co-sleeping) considera ca locul...
Oamenii au abilitatea de a prezice o anumita problema si de a o rezolva, aceasta fiind una dintre superputerile noastre cerebrale. Cu toate acestea, ingrijorarea constanta va poate afecta atat viata...