Publicat la: 
10/11/2014

Galbenusul de ou, benefic pentru sanatatea inimii/ Foto:MorgueFile.com

Consumul de grasimi devine un subiect din ce in ce mai discutat, iar cercetatorii au emis o multime de ipoteze in ultimii 10 ani. Dar, care sunt cele mai realiste si care dintre ele trebuie luate in considerare pentru a evita eventualele probleme de sanatate?

Grasimea totala (procentul de grasime din dieta dumneavoastra) nu pare sa fie o problema atunci cand vine vorba de sanatate; important este tipul de grasime pe care il consumati, acesta avand un impact asupra starii generale de sanatate.

Grasimile nesaturate, in special omega 3 (regasita in peste) si grasimile mononesaturate (regasite in uleiul de masline) au un efect protector asupra sanatatii dumneavoastra

Grasimile trans (se regasesc in mare parte in alimentele procesate) trebuie evitate complet.

Grasimile saturate (regasite in uleiul de cocos/unt/smanatana) nu sunt atat de rele pentru sanatate cum se credea initial. Cu toate acestea, grasimile saturate nu au un efect protector ca cele nesaturate.

Galbenusurile de ou Acesta contine grasime (in mare parte saturata) si colesterol, dar contine si o multime de substante nutritive (minerale, vitamine). Un ou pe zi este suficient pentru o dieta favorabila sanatatii inimii.

Avem nevoie de grasimi pentru o stare buna de sanatate, dar grasimea animala nu este neaparat necesara. Acizii grasi esentiali provin din surse vegetale.

Sursa: Washington Post

A.C.

Adaugă comentariu nou

Alte articoleVezi toate articolele

Există dependență de internet, de computer, sau de tehnologia informatică în general? În pragul publicarii unei noi ediții a DSM, catalogul tulburărilor psihice al Asociației Psihiatrice Americane,...
Dr. Stefanita Dima, medic primar radiologie si imagistica medicala a discutat in cadrul unui interviu despre anvrismele cerebrale, simptomatologie si metodele de interventie minim invazive. In plus...